Gecelerin bu kadar soğuk olduğunu bilmezdim,
Sen yanımdayken
Evin bu kadar boş olduğunu anlamazdım,
Senin kahkaların varken
Şimdi duvarlarla eş dost,
Yastıklarla sarmaş dolaş oldum,
Sensizliğe alışmaya çalışırken.
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
yanlızlığa alışmak çok zor!
Gecelerin bu kadar soğuk olduğunu bilmezdim,
Sen yanımdayken
Evin bu kadar boş olduğunu anlamazdım,
Senin kahkaların varken
Şimdi duvarlarla eş dost,
Yastıklarla sarmaş dolaş oldum,
Sensizliğe alışmaya çalışırken.