Gecelerin bu kadar soğuk olduğunu bilmezdim,
Sen yanımdayken
Evin bu kadar boş olduğunu anlamazdım,
Senin kahkaların varken
Şimdi duvarlarla eş dost,
Yastıklarla sarmaş dolaş oldum,
Sensizliğe alışmaya çalışırken.
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
yanlızlığa alışmak çok zor!
Gecelerin bu kadar soğuk olduğunu bilmezdim,
Sen yanımdayken
Evin bu kadar boş olduğunu anlamazdım,
Senin kahkaların varken
Şimdi duvarlarla eş dost,
Yastıklarla sarmaş dolaş oldum,
Sensizliğe alışmaya çalışırken.