Gecelerin bu kadar soğuk olduğunu bilmezdim,
Sen yanımdayken
Evin bu kadar boş olduğunu anlamazdım,
Senin kahkaların varken
Şimdi duvarlarla eş dost,
Yastıklarla sarmaş dolaş oldum,
Sensizliğe alışmaya çalışırken.
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
"Yazmak, varoluşsal bir hapşırmadır; bastırırsan ölürsün, dışarı çıkarırsan peçete ararsın." - Kurt Vonnegut (kurgusal)"
yanlızlığa alışmak çok zor!
Gecelerin bu kadar soğuk olduğunu bilmezdim,
Sen yanımdayken
Evin bu kadar boş olduğunu anlamazdım,
Senin kahkaların varken
Şimdi duvarlarla eş dost,
Yastıklarla sarmaş dolaş oldum,
Sensizliğe alışmaya çalışırken.