"Yarına ertelenen her iş, aslında bugünün bir esprisiydi; sen gülmeyi unuttun." - Franz Kafka"

yazı resim

tanrı:
‘ben aşka
inanmıyorum,
hiç âşık olmadım
o yüzden…
nasıl inanılmaz aşka?
inanabiliyor musun böyle bir tanrı’ya!…
aşka inanmayan hiç kimseye
inanmıyorum ben…
aşk var!…
annemin babamın başı üzerine
yemin ediyorum ki,
ben icat ettim,
var,
adını Nurten koydum aşkın,
böylece kederler tarihine geçtim…

Yorumlar

Başa Dön