Ve martıdır benim sevdam,
Özgürlüğüne düşkündür.
Beni yakamozlardan, seherlere taşır
Kanatlarında.
Martı, denize ve özgürlüğüne aşıktır,
Bense martıya...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Ve martıdır benim sevdam,
Özgürlüğüne düşkündür.
Beni yakamozlardan, seherlere taşır
Kanatlarında.
Martı, denize ve özgürlüğüne aşıktır,
Bense martıya...