Hepimiz yandık
Savrulduk
Kimi yoktan
Kimi vardan
Kimimiz aşktan yana yandık...
Günahlar işledik
Tanrıdan olduk
Kocaman gökyüzü altında
Büyüdükçe
Küçüldük kaldık...
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
Hepimiz yandık
Savrulduk
Kimi yoktan
Kimi vardan
Kimimiz aşktan yana yandık...
Günahlar işledik
Tanrıdan olduk
Kocaman gökyüzü altında
Büyüdükçe
Küçüldük kaldık...