Hepimiz yandık
Savrulduk
Kimi yoktan
Kimi vardan
Kimimiz aşktan yana yandık...
Günahlar işledik
Tanrıdan olduk
Kocaman gökyüzü altında
Büyüdükçe
Küçüldük kaldık...
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Hepimiz yandık
Savrulduk
Kimi yoktan
Kimi vardan
Kimimiz aşktan yana yandık...
Günahlar işledik
Tanrıdan olduk
Kocaman gökyüzü altında
Büyüdükçe
Küçüldük kaldık...