Gördüm
Yansıyan gün içinde aydınlık yüzler gördüm
İlkyazımız solarken, nevbahar güzler gördüm
Yükseklere tırmanmak, hem iniş, hem çıkıştır,
Yorgun halkın sırtına binen yüzsüzler gördüm.
2005
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
Gördüm
Yansıyan gün içinde aydınlık yüzler gördüm
İlkyazımız solarken, nevbahar güzler gördüm
Yükseklere tırmanmak, hem iniş, hem çıkıştır,
Yorgun halkın sırtına binen yüzsüzler gördüm.
2005