duvara yaslanırsın
gece olur
haberin olmaz
kocan ölür
bir sokak kaltağıdır
holde kilim
eve toz alır
üç onbeş treni de
kaçmıştır
birazdan sabah olur
gelin
üstüme üstüme
acılarım
sarın beni
güneşi doğuralım
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
duvara yaslanırsın
gece olur
haberin olmaz
kocan ölür
bir sokak kaltağıdır
holde kilim
eve toz alır
üç onbeş treni de
kaçmıştır
birazdan sabah olur
gelin
üstüme üstüme
acılarım
sarın beni
güneşi doğuralım