Hayat bize mutlu olma şansı vermediyse;
Biz niye almaya gitmedik?
Hatta niye çalmadık?
Niye uğraşmadık sevgilim?
Niye aşmadık bu kahrolası engelleri?
Bizi bizden koparan neydi sevgilim?
Sahi, sen ve ben hiç 'biz' olamamıştık değil mi?
"Yazmak, varoluşsal bir bunalımın, kağıda dökülmüş şarap lekesidir." - Charles Bukowski (Kurgusal Alıntı)"
"Yazmak, varoluşsal bir bunalımın, kağıda dökülmüş şarap lekesidir." - Charles Bukowski (Kurgusal Alıntı)"
Hayat bize mutlu olma şansı vermediyse;
Biz niye almaya gitmedik?
Hatta niye çalmadık?
Niye uğraşmadık sevgilim?
Niye aşmadık bu kahrolası engelleri?
Bizi bizden koparan neydi sevgilim?
Sahi, sen ve ben hiç 'biz' olamamıştık değil mi?