şimdi karacadağın ıssızlığında
esrarlı sigaranın külüne dumanına hasret
yasaklı bir şiir okuyor gözlerim...
amed düşte, ben gaipte...
yar ise bizden habersizdir,
kimbilir
hangi meçhul mahalde..!
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
bir şehir var bilmediğim.. türkülerden dinlediğim...
şimdi karacadağın ıssızlığında
esrarlı sigaranın külüne dumanına hasret
yasaklı bir şiir okuyor gözlerim...
amed düşte, ben gaipte...
yar ise bizden habersizdir,
kimbilir
hangi meçhul mahalde..!