"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Amed

bir şehir var bilmediğim.. türkülerden dinlediğim...

yazı resim

şimdi karacadağın ıssızlığında
esrarlı sigaranın külüne dumanına hasret
yasaklı bir şiir okuyor gözlerim...
amed düşte, ben gaipte...
yar ise bizden habersizdir,
kimbilir
hangi meçhul mahalde..!

Yorumlar

Başa Dön