Çocuk Kalpli Adamın Vedası...
\] / Veda zamanımız çoktan geçti... / alışkanlıklarımız yüzünden,
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
\] / Veda zamanımız çoktan geçti... / alışkanlıklarımız yüzünden,
"Trenler çığlık atıyor, ayrılık diye, / Katar, katar hasret götürür, hasreti bırakır.
Herşeyi ile sessizliği anlatıyordu şehir sana / Dört yanından saçlarına vuran ayışığı altında
Yıllarca erteledim duygularımı.. / Okunmadan atılmış kağıtlarda duygularım / Gecikilmiş