Özledim Sevgilim...
ÖZLEDİM SENİ... / Durduramadığım zamanın, / Silinmeye yüz tutmuş derinliklerinde!
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
ÖZLEDİM SENİ... / Durduramadığım zamanın, / Silinmeye yüz tutmuş derinliklerinde!
Yıllarca erteledim duygularımı.. / Okunmadan atılmış kağıtlarda duygularım / Gecikilmiş
Derin özlemler içindeyim bu aralar. / derin ayrılıklar, derin kederler içinde:
Bu gece Ankara’ya hüzün yağıyor / Göz yaşların vuruyor yürek pencereme / Susuyorsun çok uzun zamandır
Düşlerimde meleklere sana olan aşkımı anlatmaya başladım / Çok zor özlemin inan
Vazgeçemiyorum / Gecenin karanligi vuruyor odama / Yasadikca yanlizligimi hissediyorum
Bu gece uyku tutmaz seni bilirim / Sarı hüzünler sarar odanı,
\] / Veda zamanımız çoktan geçti... / alışkanlıklarımız yüzünden,