"Yarınlar, bugünün dünleri gibidir; sadece biraz daha pahalı." - George Bernard Shaw"

Deneme > Yaşam

nostaljik

Hadi bana yalanlar yaz

Hadi bana bir mektup yaz.. Mahsus selam et bütün arkadaşlarımdan..Bana burada yaramaz havadis yok yalanları yaz.. Çocuklar iyiler büyüyorlar de.. Evdeki çocuklar gibi sokaklarda yatan çocuklar da iyi, onları kimse horlamıyor, bankamatiklerde yatmıyor,

düşündürücü

Bir Çift Göz

Yetmiş yaşlarında bir kadın… Sabahın erken saatlerinde neden bu görüntüyü veriyordu? Gelip geçenleri kaçırmamak için öylesine dikkatliydi ki... Sanki birinin yüzünü göremese, yaptığı hareketi kaçırsa hayatından bir gün daha gidecekmiş gibi.

üzgün

Ya Değilse

Bize bu kadar zor gelen neydi hayatmı yoksa biz kendimizemi zorduk

olumlu

Yaşama Kanat Çırpın...!

Hadi bugün sevdiğiniz birinin sesini duyun ne kadar çok işiniz varsa da,bazı şeyler beklesin bırakın...Hadi bugün yaşama kanat çırpın. Ve sakın ola yaşama kazık çakmış gibi yaşamayın...

olumlu

Dönüm Noktaları…

Temel ve genel olarak belli özellikleri gösteren insanlar, özellikle davranışları açısından farklıdır. Belki de bu farklardan yola çıkan bazı düşünen insanlar, “insan kadar dünya” olduğu görüşünü dile getirmişlerdir.

düşündürücü

Ruh,farkındalık Hali ve Yollar...

Ruh
Ya bin yıl, ya bin asır sonra o gün gelecek.
Koklarken küllerimi mezarımda bir böcek
O kadar yanacak ki, bir yüksüklük toprağım,
Yerden bir damar gibi kopup fışkıracağım!

karamsar

Oyun

Hayatı oyun gibi yaşayanlara..Mutlu olmaktan biraz öte,arkasında gizlenen hüzünlerin anltıldığı gerçekçi bir yazı.

olumsuz

Yapay Gökyüzü...

Yalnız ve mutsuz insanlık, modern yaşamın sanal aşklarında, sahte kahramanlarında ve ‘yapay gökyüzü’lerinde çare arıyordu dertlerine. İşte o güç böyle doğdu...O güç popüler-kültür’dü.

nostaljik

Henüz Çıkmadığım Yol

Bu yol sizin yolunuz, sizde kalanlarla, birlikte yürüyeceğiniz kıpkırmızı, sapsarı yanıyor. Ve o sizin henüz gitmediğiniz yol... Yürüyün cesaretle, o sizin ve sizi bekliyor...

karışık

Bizim Hikayemiz

kalbim duracak gibi...
ya göremezsem onları...
bu kadar zamandır iç içe yaşayıp da o minik bedenleri kucaklayamazsam ya...

Başa Dön