Se - Ri Ü - Retim H - Ayatlar
SE-ri ü-Retim h-AyatLAR / Doğdumyaşıyorumaşk yapıyorum / ya da neyse
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
SE-ri ü-Retim h-AyatLAR / Doğdumyaşıyorumaşk yapıyorum / ya da neyse
hayallerimin dağınık yatağında ellerimin anlattığı, yalnızlığımdı / türküleri bahane edip /
Kanadıma sürülen gecelerinin zifiri rengi, / rüzgarın bestesine eşlik eder /
Ey gök kubbeyi delen nida / sanma ki mahşer yarın /
SERİN KANLI / Serinkanlı / Üstümde güzel düşlerin gölgesi
Hem gönlüm sızlıyor, hem de vicdanım. / Bu kadar sevaba, dayanmaz canım.
büyüyen bir şey var / inatçı bir gölge gibi içimde /
\] hep gidişlerde oldu da aklım ??ondan mı bi yerde kalmayı beceremeyişim.. bu yüzden mi seviyorum
ruh yoksunu bedenlerimiz planlanmamış ölümlerle korkutuluyordu / yaşamaktı isteğimiz /
Ben seni hiç unutmadım / Ya da unutmaya bile çalışmadım... /
aynadan; / kelimeleriyle dilsiz, / söylemedikleriyle konuşkan... /
beş kelaynak kuşu / kara ,çullu / uçar dururlar iklimlerin peşinde