"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Şiir

Adın'sız/ı

saklıyorum adını canımın parmak uçlarında / sana şiirler yazdığımı kimse bilmeyecek

A012 - Gidiyorum

![](http://www.siberalem.com/gruplar/Kibar%20TAVASAV%20siirleri%20grubu/hand004.jpg) / *Ayın ! / Gülümseyerek, / Tüm canlılara

Funda Arar

F ırtınalar kopuyor içimde / U ykusuz uzun gecelerimde /

Başa Dön