"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"

Sızımda Seyahatname

yazı resim

Şimdi ise senin sevdiğin dizeleri okuyup ağlıyorum,
yersiz yere.

Belki de en sevdiğin şarkılar
Şimdi ise benim dilimde...

İnanmasam ben olduğuma;
Aynadakine "sen" diyeceğim.

Ne yaptın benim benliğime?
Ne yaptın benim kederime?

Yorumlar

Başa Dön