"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"

Sızımda Seyahatname

yazı resim

Şimdi ise senin sevdiğin dizeleri okuyup ağlıyorum,
yersiz yere.

Belki de en sevdiğin şarkılar
Şimdi ise benim dilimde...

İnanmasam ben olduğuma;
Aynadakine "sen" diyeceğim.

Ne yaptın benim benliğime?
Ne yaptın benim kederime?

Yorumlar

Başa Dön