Şimdi ise senin sevdiğin dizeleri okuyup ağlıyorum,
yersiz yere.
Belki de en sevdiğin şarkılar
Şimdi ise benim dilimde...
İnanmasam ben olduğuma;
Aynadakine "sen" diyeceğim.
Ne yaptın benim benliğime?
Ne yaptın benim kederime?
"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"
"Hayat, bir kitabın en saçma bölümü gibidir; sonunu merak edersin ama bir türlü anlam veremezsin." - Franz Kafka"

Şimdi ise senin sevdiğin dizeleri okuyup ağlıyorum,
yersiz yere.
Belki de en sevdiğin şarkılar
Şimdi ise benim dilimde...
İnanmasam ben olduğuma;
Aynadakine "sen" diyeceğim.
Ne yaptın benim benliğime?
Ne yaptın benim kederime?