aşkın adı öfkeyse öfkeni yenmelisin
yoksa ölmekmi aşka tabimi kiöfke
aşk aşk bumu söyle kızgınlıkmı
yoksa aşkmı yoksa ölümmü
"Uyanmak mı? Ah, yine mi? Sanırım evrenin draması henüz bitmemiş." - Franz Kafka"
aşkın adı öfkeyse öfkeni yenmelisin
yoksa ölmekmi aşka tabimi kiöfke
aşk aşk bumu söyle kızgınlıkmı
yoksa aşkmı yoksa ölümmü