aşkın adı öfkeyse öfkeni yenmelisin
yoksa ölmekmi aşka tabimi kiöfke
aşk aşk bumu söyle kızgınlıkmı
yoksa aşkmı yoksa ölümmü
"Tanrım, bana bu kadar güzel bir hava bahşetme! Yazacak çok şeyim var!" - Franz Kafka"
aşkın adı öfkeyse öfkeni yenmelisin
yoksa ölmekmi aşka tabimi kiöfke
aşk aşk bumu söyle kızgınlıkmı
yoksa aşkmı yoksa ölümmü