Dünyanýn her tarafýndan öðretmenler insan topluluðunun en fedakâr ve muhterem unsurlarýdýr. -Atatürk |
|
||||||||||
|
Kadýn döndü ve baktý adama, sanki daha önce hiç görmemiþ gibi inceledi onu. Sanki görmek isteyip de göremediklerini bu kez bulacakmýþ gibi telaþlý, umutlu ama bir yandan da karamsar... Çok derin baktý, bakýþlarýnýn gölgesinde kaldý belki de görmeyi istedikleri, bakýþlarýyla öldürdü onlarý. farkýnda olmadan. Ellerine baktý, nasýr gördü. Nasýr toprak demekti kadýn için. Topraktan iðrenirdi. Nasýrdan iðrendi. Yüzüne baktý sonra, aidiyetini bitkin mimiklerine borçlu olan kýrýþýklýklarýný gördü alnýndaki. Gözlerindeki pervasýzýþýltýdan da hoþlanmýyordu. Böyle parlamamalýydý bir erkeðin gözleri. Hele hele asla kaçýrmamalýydý kendi gözlerinden. kadýn adamý dikkatle süzüyordu, adam masayý. Tenezzül etmiyor gibi kadýna, ne terbiyesizlik oysa. Tek iþlevi masa olan masa ve tek iþlevi,,, yok yok susmak gerek burda. Adama saygýdan deðil, kadýnýn zarif hormonlarýný incitmemek için susmalýyýz. Yirmi Dolarlýk Aktris diye bir film izlemiþti yýllar önce. Sýradan bir kanalda sýradan bir filmdi galiba. Kadýnýn bir yanýyla her zaman fahiþe olmasýydý galiba anlatýlan. Çok zengin ve çok güzel bir aktrisin zaman zaman kýlýk deðiþtirerek ucuz sokaklarda fahiþelik yapmasýný anlatýyordu. Kadýn bakire de olsa beyni hiçbir zaman bakir deðildir. Ama bütün fahiþeler beyinlerinde saf meryemden bir þeyler saklar. Fahiþelik nedir? Fahiþeyle bakire arasýndaki farklarý kim belirledi? Çatlak dudaklarý da battý gözüne. Bazý erkeklerin beyinlerinin bir bölümünün, boynun üstündeki küreden taþan kýsmýný kiþilikli göbeklerinde saklandýðýný düþünürdü. Ama adamýnki farklýydý. Herkeste olan sýradan bir göbek. Ne o göbek, ne de bozkýr iklimini tüm sertliðiyle taþýyan çatlak dudaklarý. Görmek istedikleri bu deðildi. Ama artýk derin bakmýyordu. Bu adam nasýl seviþirdi? Herkes gibi, sýradan... Yok, hayýr. Meryemle fahiþe sýký bir kavgaya tutuþtular. Garip bir kavga, ne istediklerini bilemediler, hatta bazen birbirlerinin yerine geçtiler. Meryem saflýðýna dönmek istedi, fahiþe yoldan çýkardý Meryem i. Sonra fahiþe mýzmýzlýk yapýp fiyatýný yükseltmeye çalýþýrken Meryem aþk dedi buna, masumlaþtýrdý kendi adýna, fahiþe sustu. Meryem de sustu. Ýkisi de ayný kiþi oldu. Kadýn gözlerini kapattý. Seviþtiler, Herkes gibi, sýradan...
ÝzEdebiyat yazarý olarak seçeceðiniz yazýlarý kendi kiþisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluþturmak için burayý týklayýn.
|
|
| Þiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleþtiri | Ýnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babýali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratýcý Yazarlýk | Katýlým | Ýletiþim | Yasallýk | Saklýlýk & Gizlilik | Yayýn Ýlkeleri | ÝzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Giriþi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
ÝzEdebiyat bir Ýzlenim Yapým sitesidir. © Ýzlenim
Yapým, 2024 | © Aida Salem, 2024
ÝzEdebiyat'da yayýnlanan bütün yazýlar, telif haklarý yasalarýnca korunmaktadýr. Tümü yazarlarýnýn ya da telif hakký sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadýr. Yazarlarýn ya da telif hakký sahiplerinin izni olmaksýzýn sitede yer alan metinlerin -kýsa alýntý ve tanýtýmlar dýþýnda- herhangi bir biçimde basýlmasý/yayýnlanmasý kesinlikle yasaktýr. Ayrýntýlý bilgi icin Yasallýk bölümüne bkz. |