• ÝzEdebiyat > Eleþtiri > Kesinlikle Karþýyým! |
181
|
|
|
|
Üst düzey yetkiyle donatýlmýþ Kurul, Meclis, Heyet'ler; Ulus adýna karar verirken yüz kez düþünmeli.
|
|
182
|
|
|
|
Materyalizm’in "bilimde þüphe esastýr" kuralý, her nedense evrimcilerin kendi teorileri için geçerli deðildir. Ancak evrim teorisine þüpheyle yaklaþanlarý gericilik, dogmatizm, baðnazlýk ve bilim karþýtý olmakla itham ederler. |
|
183
|
|
184
|
|
|
|
Anlatýlan fýkralar, yapýlan espriler, Allah hakkýnda -haþa- arkadaþýymýþ gibi kullandýklarý sokak üslubu tarzý ifadeler oldukça rahatsýz edicidir. (Allah'ý ve Kur'an ayetlerini tenzih ederim.) Özellikle ahiret konusunda Kur'an dýþý anlatýmlar ve Allah huzurunda -haþa- Allah ile kulu arasýnda geçen konuþmalarýn ölen kiþinin aðzýndan-mýþ gibi- fýkra tarzýnda, eðlenerek nakledilmesi insaný dehþetten ürpertmektedir. |
|
185
|
|
|
|
Böyle olur olmaz her þeyin önüne, arkasýna dini- Ýslâmi gibi sözcükler getirerek; dinimizi politikaya, ekonomiye, eðitime âlet ederek dinimize zarar veriyorlar. Biz buna garþý çýkýnca da, bizi din karþýtý gibi görüyorlar.
|
|
186
|
|
|
|
Yeni eðitim sistemi hakkýnda, eðitim- öðretimle hiç ilgisi olmayanlar bile görüþ belirttiklerine göre; bir öðretmen olarak, çöp kadarcýk çocuklara giydirilen takým elbise hakkýnda görüþ belirtmek; bana sünnet deðil, farzdýr farz. |
|
187
|
|
|
|
Kur’an ahlakýný yaymak için yaptýðýnýz birþey yok. Oturduðunuz yerden çayýnýzý/kahvenizi höpürdetiyor, kendinizce akýl vermeye kalkýþýyorsunuz. Deccali fitne yeryüzüne hakim olmuþ; fitnenin beynini yok etmek için mücadele edenlere bari engel olmayýn. Gölge etmeyin!!! |
|
188
|
|
|
|
Orasý Dikili. Belediye Baþkaný genç bir adam, Osman Özgüven.
Ümüðüne çökülüp soluksuz býrakýlan demokrasi güçleri için bir oksijen tüpüydü o zaman Dikili. Ýnsanlar yalýtýlmýþlýk ve boðucu yalnýzlýk duygusunu aþmak için orada bir araya gelmeye çalýþýyorlardý. Sonraki yýllarda bu etkinliklere Türk-Yunan dostluk çabalarý da eklendi.
|
|
189
|
|
|
|
Ülkemizdeki lisanssýz yazýlýmla mücadele |
|
190
|
|
|
|
Din konusunda alaycý esprilerle eðlenen kiþi, o anda eþsiz bir güç tarafýndan kuþatýlmýþ olduðunu, Allah’ýn dilediði anda canýný alabileceðini düþünemez. Anlattýklarýyla ve yaptýklarý düzeysiz esprilerle çirkinleþen bu kimselerin arasýnda dindar olduðunu iddia edenler de vardýr. Vicdanlarýnýn sesine kulak vermeyen bu kiþiler, Allah’ýn ayetlerini -haþa- alay konusu edinerek insanlarý kendilerince eðlendirirler, hatta kendileri de eðlenirler. Dini eðlence konusu edinerek çirkinleþen kiþi, Rabb’i huzurunda sorgulanýrken, cehennemin kenarýnda onun uðultusunu iþitirken bu esprileri yapabilecek midir?..
|
|
191
|
|
192
|
|
|
|
Dünya hayatý çok kýsadýr. Ýnsan imtihan mekâný olan dünyaya yalnýzca doðup, büyüyüp, çoðalýp, ölmek için gelmemiþtir; bunlar hayvanlarýn da özellikleridir. Ýnsanýn asýl amacý bunlar deðildir. Ýnsan doðar, Allah’a kul olur, Allah’ýn hoþnutluðunu kazanma çabasýyla yaþar, Kur’an ahlakýný yaþamaya çalýþýr, iyiliði emredip kötülükten sakýndýrýr ve Allah rýzasý için kendini feda eder. |
|
193
|
|
|
|
Böyle rüya, düþman baþýna. |
|
194
|
|
|
|
Ýnsan olmak ve bu þerefe nail bulunmak ne büyük bir nimettir.
Þükrü asla mümkün olmayan en büyük deðerdir.
Fazilettir, payedir, þereftir, hilkattir. |
|
195
|
|
|
|
31 Aðustos 2010'da, TRT 1'de, 13.00 Haber Bülteni'nde "Elmanýn Ýlk Kez Gen Haritasý Çýkarýldý" baþlýðý altýnda bir haber geçildi. Ardýndan, çýkarýlan haritaya göre, hayatta kalabilmek için elmanýn da deðiþikliðe uðramýþ olduðu açýklandý. Ancak her açýdan Darwinizm propogandasý kokan bu haberin devlet televizyonunda bu þekliyle yayýnlanmasý hata olmuþtur. Haberin devamýndaki bir cümleden zaten yapýlan araþtýrmanýn sonucunun bilimsel bir kanýt deðil yalnýzca Darwinistler'in DÜÞÜNCESÝ olduðu açýktýr. Cümle þöyle:.. |
|
196
|
|
|
|
Ota Benga, 1904 yýlýnda, Samuel Verner adlý evrimci bir araþtýrmacý tarafýndan Kongo'da yakalandý. Adý, kendi dilinde "dost" anlamýna gelen yerli, evli ve iki çocuk babasýydý. Bir hayvan gibi zincirlendi, kafese konarak Amerika'ya götürüldü. |
|
197
|
|
|
|
Bize ise Nobel Edebiyat Ödülünü reva görecekler bu senaryoyu yazdýðýmýz için...Garanti veririm!J)(!) |
|
198
|
|
|
|
Karma felsefesi, insanlara yaptýklarýnýn karþýlýðýný veren bir sebep-sonuç kanunu bulunduðunu iddia eder. Ancak bu kanunu belirleyen ve uygulayan bir Yaratýcý olduðunu kabul etmez; kanunun kendi kendine iþlediði zannedilir. Oysa bir kanun varsa- metafizik de olsa- bunu düzenleyen bir güç ve irade olmalýdýr. |
|
199
|
|
200
|
|
|
|
"Aþk", "romantizm", "saf ve temiz duygular" gibi sözlerle masum gösterilen bu duygusal aþk, yüceltilip teþvik edilir; hatta bu aþka kutsallýk atfedilir. Özellikle gençleri etkileyen bu duygusallýk telkinleri Allah’ý ve Allah aþkýný tanýmayan, imaný bilmeyen, þirk koþmayý yaþam tarzý edinmiþ insanlar ortaya çýkarýr. |
|